2012. március 27., kedd

Utazz Rómába egyénileg, avagy én hogy utaztam

Ez még csak egy próbálkozás arra, hogy megindítsunk egy fórumot, de azt hiszem mindenkinek, aki maga szervezi az útjait, nagy segítség lehet, ha egy ilyen gyűjtőoldalt kap segítségül. Ezért gondoltam, hogy kezdjünk bele. Mintának itt van az Mi Római utunk Szandi barátnőmmel 2011 szeptemberről.

 
Repülőjegy: mi két hónappal előre terveztük az utat és a Wizzair fapados járatát választottuk. Így fejenként a repülőjegy 24 ezer forintba került oda-vissza.
Amennyiben wizzair klubtag vagy, általában utazásonként 5-10 euroval azaz 3000 forinttal is olcsóbban tudsz utazni járatonként, amiért évente 8250 Ft-os tagsági díjat kell fizetned. De két út alkalmával már meg is térül a befektetés.
www.wizzair.hu



 
Biztosítás: mi a K&H utasbiztosítását választottuk, mert barátnőm ezen hitelintézet alkalmazásában áll, de éppoly kielégítő a repjeggyel együtt vásárolt biztosítás is. Semmiképpen ne hagyjátok ki, mert bármit történik, akkor az ember már nem is sajnálja azt a kb. 3000 forintot, amit kifizetett a biztosításra. Ha pedig még sem történt semmi, hát szerencsére csak egy pizza árát buktátok be.
https://www.khdirektbiztositas.hu/...biztositas/UTAS_biztositas.html




Szállás: Booking.com oldalon választottam szállást. A Patricia Romana Palace Hotelre esett a választásom, mivel nagyon jól megközelíthető a repülőtérről tömegközlekedéssel, és a belvárosba is könnyen lehet eljutni ide. Minőségi szállás, szinte új hotel, és minden fiatalosan design-os. Kis családi vállalkozásként működik, anya-fia páros intéz mindent, és nagyon segítőkészek és kedvesek. Anya olaszul és spanyolul tud, fia pedig angolul. És csajok, Alfredo egy olasz isten. Szóval több szempontból megéri ezt a szállást választani. Elérhetőségek:
Patrizia Romana Palace
Via Di Vigna Jacobini 48, Gianicolense, Roma, 00149
Tel: +39065590391, mail: sales@patriziaromanapalace.com
web: www.patriziaromanapalace.com


Utazás/tömegközlekedés: a Fiumicino repülőtérről a szállásra a legkönnyebben vonattal tudsz eljutni, mely a Trastevere állomáson tesz le. A vonatjegyet helyben is meg lehet venni, de elővételben is a www.trenitalia.com oldalon A jegy ára 15 euro fejenként. Összehasonlításképp a taxi 50 euro. A vonatállomás előtt van a buszállomás is. Innen a 760-as busszal indulva 5 megállót kell menned, és már a szálláson is vagy. Legalábbis ahol mi laktunk, azon.



Nevezetességek: Nézd meg, hogy 2011 szeptemberében hogy utaztam, és miket néztem meg: http://virtungolas.blogspot.com/2011_09_01_archive.html

Remélem tudtam segíteni. Az biztos, hogy nagyon fogod élvezni ezt az igazi olaszosan temperamentumos, nyüzsgő-pezsgő várost, mert a levegő forr, a nők és a pasik gyönyörűek 0-100 éves korig, és tényleg mintha a címlapról léptek volna le. A város eladja magát, és ha a Trevi kútba pénzt dobsz be a bal vállad felett, akkor biztos, hogy Róma visszavár. Én dobtam, mert bármikor visszamennék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése